Ir para o conteúdo principal Ir para o menu de navegação principal Ir para o rodapé
INMR - Innovation & Management Review
  • Atual
  • Arquivos
  • Notícias
  • Sobre
    • Sobre a Revista
    • Submissions Online
    • Equipe Editorial
    • Contato
Buscar
Buscar
  1. Início /
  2. Arquivos /
  3. v. 15 n. 3 (2018)

v. 15 n. 3 (2018)

Publicado: 2018-10-16

Artigos

  • Consumer behavior regarding wearable technologies: Google Glass

    Gibran Sales Nunes, Emílio José Montero Arruda Filho
    230-246
    • PDF (English)
  • The role of technological capabilities in the competitive advantage of companies in the Campinas, SP Tech Hub

    Valdir Antonio Vitorino Filho, Roberto Giro Moori
    247-268
    • PDF (English)
  • Antecedents of innovation in industry The impact of work environment factors on creative performance

    Marco Andre Willey Ramos, Paulo S. Figueiredo, Camila Pereira-Guizzo
    269-285
    • PDF (English)
  • The relationship between favorable conditions for innovation in technology parks, the innovation produced, and companies’ performance A framework for an analysis model

    Lucas Bonacina Roldan, Peter Bent Hansen, Domingo Garcia-Perez-de-Lema
    286-302
    • PDF (English)
  • The influence of the attributes of “Internet of Things” products on functional and emotional experiences of purchase intention

    Luis Hernan Contreras Pinochet, Evandro Luiz Lopes, Caio Henrique Fernandes Srulzon
    303-320
    • PDF (English)
  • Framework for continuous agile technology roadmap updating

    Rafael Carlos, Daniel C. Amaral, Mauro Caetano
    321-336
    • PDF (English)

Idioma

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

ISSN: 2515-8961

Universidade de São Paulo. Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade

Mais informações sobre o sistema de publicação, a plataforma e o fluxo de publicação do OJS/PKP.