Midiatização empresarial: propostas de interação a partir de um canal televisivo de marca
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138992Keywords:
Mediatization. Organizational discourse. Contemporar y culture.Abstract
The work strives, through analysis of a brand TV channel – Canal Oi –, to comprehend the mediatization phenomenon and its influence on the way companies relate with contemporary society. It also attempts to perceive how in this process organizational discourse becomes impregnated with traces of the interlocutor with who it tries to relate, as well as of socio-cultural reality.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2008-12-16
Issue
Section
Pesquisa
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
LIMA, Fábia Pereira. Midiatização empresarial: propostas de interação a partir de um canal televisivo de marca. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 5, n. 9, p. 188–203, 2008. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138992. Disponível em: https://www.revistas.usp.br/organicom/article/view/138992.. Acesso em: 21 may. 2024.