Relações Públicas somente para grandes empresas?

Authors

  • Carolina de Avellar Barbosa

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.139996

Keywords:

Planning. Communication. Public Relations. Small organizations. Liberal professionals.

Abstract

This article is a reflection on the importance of Public Relations planning for “micro” (equivalent to U.S. Subchapter 5) or small organizations. Dealing with the variables and differences between large and small organizations that could determine communication actions or how it should be possible to outline the planning, using identification of the strategic publics, are also subject-matter for discussion in the text.

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Author Biography

  • Carolina de Avellar Barbosa
    Especialista em Gestão Estratégica em Comunicação Organizacional e Relações Públicas (Gestcop) pela Escola de Comunicações e Artes da Universidade de São Paulo

Published

2006-12-13

How to Cite

BARBOSA, Carolina de Avellar. Relações Públicas somente para grandes empresas?. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 3, n. 5, p. 132–151, 2006. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.139996. Disponível em: https://www.revistas.usp.br/organicom/article/view/139996.. Acesso em: 15 may. 2024.