Empresa turística voltada ao atendimento

Authors

  • Gino Giacomini Filho Universidade de São Paulo, Escola de Comunicações e Artes.

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1984-4867.v8i2p44-58

Keywords:

tourism marketing, service quality, service.

Abstract

The touristic activities in high competitive markets should apply marketing plans directed to the customer service quality as a differential to maintain and obtain new clients.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Gino Giacomini Filho, Universidade de São Paulo, Escola de Comunicações e Artes.
    Livre-Docente pela Escola de Comunicações e Artes da Universidade de São Paulo. Coordenador do Curso de Propaganda e Publicidade da ECA-USP.

Published

1997-11-05

Issue

Section

Articles

How to Cite

GIACOMINI FILHO, Gino. Empresa turística voltada ao atendimento. Revista Turismo em Análise, São Paulo, Brasil, v. 8, n. 2, p. 44–58, 1997. DOI: 10.11606/issn.1984-4867.v8i2p44-58. Disponível em: https://www.revistas.usp.br/rta/article/view/62896.. Acesso em: 19 may. 2024.